marți, 28 februarie 2017

                                           GANDURI pentru TATA
        


               Astazi tatal meu ar fi implinit 74 de ani daca ,cu noua ani in urma ,nu ne-ar fi parasit.Dumnezeu sa-l odihneasca!


                "Timpul şterge... Da, dar el ştie să păstreze - ca nimeni altul - ceea ce nu trebuie pierdut..."


A


PILDA;


''Într-o padure în care izbucnise un incendiu, în timp ce mai toate animalele fugeau de colo-colo, o pasăre colibri tot aducea apă în cioc, încercând să stingă vâlvătaia. Un tigru îi atrage atentia:
- Esti nebună? Crezi că poți tu să stingi focul asta imens cu bietul tau strop de apă pe care îl tot aduci?
I-a răspuns pasărea colibri:
- Eu îmi fac partea mea.''

 Asa ma sfatuia tata:"Oriunde ai fi,sa-ti faci datoria pana la capat.Chiar daca la final vei muri de epuizare,vei muri impacata.Si sa te increzi in Dumnezeu!" N-am sa-i uit niciodata povata!

                                            
                                                   Mesajul mamei catre tata;
   
 „Am visat să pot îmbătrâni lângă un bărbat pe care să-l iubesc şi pentru ridurile lui, cum l-am iubit şi pentru elanurile lui"

Fotografia postată de Pag Daniela Maria.


Fotografia postată de Toni Erdmann.          Dedic acest film memoriei tatalui meu.

Dumnezeu sa te ierte si sa te odihneasca in imparatia Sa,tata! Datorita tie sunt ceea ce sunt.Iti multumesc pentru felul in care ti-ai indeplinit menirea pe pamant!
Te-am iubit si vei ramane mereu viu in inimile noastre!
                                                                          Ale tale,Dana si Maria









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu